всім привітя зашла через семстру классно? допоможіть підібрати спільнокореневі до слів НОЧУВАТИ і ЩАСЛИВІ

кто поможет отмечу как лучшее решение!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-24T15:10:57+00:00



Ночувати -

Вночі  

Ночуючі

Ночував

Ночували

Ночують 

ночівля,

ночами

ночліг

 

Щасливі -

Щастя,

Нещасний,

Щасливо

щасливенький

щасливець

2013-01-24T16:14:56+00:00

ніч, ночувати, нічний, 

щасливий, щасливе, щасливчик,