Як слід поводитися,якщо ненайомець намагається відчинити або виламати двері???

СРОЧНО!!!!!)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Fouks
  • середнячок
2013-01-23T22:52:03+04:00

а тобі що виломують двері...ну добре....потрібно спочатку оповістити міліцію...та батьків про незнайомця потім сидіти тихо якщо незнайомець почув вас триматися до останнього

2013-01-23T22:52:56+04:00

Правила поведінки, якщо вам подзвонили у двері.
- А чи знаєте ви, як себе поводити, якщо вам подзвонили у двері?
- Запам’ятайте наступні правила:
- Не можна відкривати двері, якщо дзвонить незнайома людина;
- На всі прохання незнайомців слід відповідати: “НІ!”, а ще краще – зовсім не розмовляти;
- Якщо в двері дзвонить (стукає) листоноша, монтер, електрик, міліціонер, все одно не відкривайте двері, якщо не знаєте цих людей. Злочинці можуть переодягнутися в будь-яку форму;
- Якщо незнайомець намагається силоміць відкрити ваші двері, треба подзвонити в міліцію за телефоном 102; якщо немає телефону, покликати на допомогу через вікно.