А коли дорога добігла до вершини горба, попереду вікдрилася голуба широчінь Дніпра... У цьому реченні кому не ставиться між двома сполучниками,тому що ...?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-22T20:08:00+00:00



тому що вони утворюють міцну смислову єдність (авторське бачення ).

2013-01-22T20:09:40+00:00

В цьому реченні сполучник а переходить до розряду модальної частки...тому речення просто складнопідрядне