Чи мрієш ти побувати на екскурсії або вирушити в похід?Що саме хочеш там побачити ? (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-19T19:40:32+04:00

Я мрiю побувати в походi особливо з батьками.Я хочу побачити бiлочок,зайчикiв та iнших беззахистних звiрiв......А ще на  екскурсiї в музеї .Я хочу побачити динозаврiв якi вимерли мiльйони рокiв томую.А ще хотiла б побачити домiвки наших предкiв.

2013-01-19T19:43:03+04:00



Я дуже люблю ходити у походи. Це захоплення я перейняла у своїх близьких друзів. Це дуже цікаво, тому що з кожною новою подорожжю я відкриваю для себе щось нове. У наступному місяці я вирішила зробинити невелику мандрівку за місто разом з родиною. Хоча ще буде холодно, та я сподіваюсь отримати багато вражень від зимових пейзажів та покататися на лижах. Зима - найчарівніша пора року, тому я мрію про цей похід.