Обведите слово не подходящее по смыслу.

1.meatball,soup,fish,moon,chicken.

2.milk,juice,tea,cake,coffe.

3.wall,door,hall,nursery,wind.

4.cobra,bear,lion,wolf,tiger.

5.parrot,monkey,stork,pigeon,sparrow.

6.raincoat,bottle,belt,shoes,hat.

7.present,party,skin,birthday, cake.

8.gentlemen,door,lady,boy,baby.

Продолжите последовательность.

1.Fruit: grapes,pears,______.

2.Drinks: water,chololate,_____.

3..Meals: tea,breakfast,______.

4.People of the family: cousin,uncle,____.

5.Clothes: jeans,trousers,____.

6.Animals : antelope,goat,____.

7.Moths: January , March,_____.

Days of the week : Monday , Tuesday,____.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-16T20:58:35+04:00

1 moon

2 cake

3 wind 

4 cobra 5 monkey

6 bottle

7 skin

8 door     

 

 

1 Apple 

2   coffee

3 lunch

4  brother

5 coat

6 elephant

7 May

8 Friday

2013-01-16T21:07:28+04:00

1) moon

2) cake

3) wind

4) cobra

5)  monkey

6) bottle

7) skin

8)  door

1. apple

2. coffe

3. 

4. brother

5. T-shirt

6. giraffe

8.  saturday

7. november