Ответы и объяснения

2013-01-16T20:29:13+04:00

мамині руки роботящі вони стільки зробили для нас коли ми були маленьки . мамині руки золоті вони чудово виконуюсь всю хатню роботу готуюсь їсти прибирають. мамини рученята найдорожчи за всі инші вони стільки для нас зробили любіть своїх матусь та кажіть які в них роботящі руки. (если подходид то поставь Дякую )

Лучший Ответ!
2013-01-16T20:31:03+04:00

Мамині руки
У моєї матусі ніжні і лагідні руки. Мамині руки з раннього дитинства піклуються про мене. Ними вона приголубить і покарає, допоможе і підтримає. Її руки можуть все: шити, прати, прасувати й готувати. Я дуже люблю свою матусю за її золоті руки.