Що таке довжина кола і площа круга. Розжуйте будь - ласка, бо те, що написано в "мудрих" книжках не зрозуміти.

2

Ответы и объяснения

2013-01-15T20:42:06+00:00

довжина кола - це дуга кола, яку ти креслиш в зошиті. як довжина прямої, тільки круглої.

площа кола - це якщо ти зафарбуєш все те, що в середині кола, ото буде площина.

 

Лучший Ответ!
2013-01-15T20:49:31+00:00

Якщо лінію кола розрізати і випрямити то це буде довжина кола, все що знаходиться в колі називаеться площиною кола.