1.Знайти площу квадрата, якщо одна з його сторін дорівнюе 16м. 2. Заповніть пусті клітинки таблиці; (а,b- сторони прямокутника, Р-периметр,S-площа) (таблицю перезвоню і продіктую). 3.Довжина прямокутника дорівнює 30см, а ширина- у 2 рази більша. Знайди площу прямокутника. 4. Знайти площу прямокутника, якщо одна з його сторін дорівнює 25мм,а друга- на 5мм більша. 5. Знайди площу квадрата, якщо його сторона дорівнює 20см. 6.Площа земельної ділянки прямокутної форми дорівнює 3275м2. Знайди довжину, якщо ширина дорівнює 25м. 7. За даними таблиці обчисли швидкість руху велосипедиста, пасажирського літака, ластівки.(таблицю перезвоню і продіктую). 8. Велосипедист був у дорозі 6год., а мотоцикліст 2год. Велосипедист проїхав 72км, а мотоцикліст100км. На скільки швидкість мотоцикліста більша за швидкість велосипедиста. 8. Відстань між двома пристанями 320км. Половину цієї відстані моторний човен пройшов за 4 год. Зякою швидкістю йшов човен. 9. Відстань 20км. вершник проїхав туди й назад за 4 год. З якою швидкістю їхав вершник.

2

Ответы и объяснения

2013-01-16T03:57:08+00:00



1) 16*16=256(м²) - площа квадрата

 

3) 30*2=60(см)  - довжина

S=ab

30*60=1800(мм²) - площа прямокутника

 

4) 25+5=30

30*25=750(см2)

 

6)  3275:25=131(м)

 

8) 100:2-72:6=50-12=38(км/год) - на 38км/ год більша

 

9) 320:2:4=40(км.год)

 

10)20*2:4=10(км/год) - швидкість вершника

Лучший Ответ!
2013-01-16T04:00:42+00:00



1. 16*16 = 256 кв.м.

2. no comments

3. Ширина = 30*2=60 см, площадь 30*60 = 1800 кв.см.

4. Вторая сторона 25+5 = 30 мм, площадь 25*30 = 750 кв.мм.

5. 20*20 = 400 кв.см.

6. Длина = 3275/25 = 131 м.

7. no comments

8. Скорость велосипедиста 72/6 = 12 км/ч, мотоциклиста 100/2 = 50 км/ч. Скорость мотоциклиста больше скорости велосипедиста на 50-12 = 38 км/ч

9. Всего он проехал 20*2 = 40 км со скоростью 40/4 = 10 км/ч.