Знайти кути паралелограма якщо а)один з його кутів на 56 градусов більший за другий б)один з його кутів у три рази

2

Ответы и объяснения

2013-01-14T14:56:25+00:00

а) х+х+56 = 180

2х = 124

х = 62 градуса. - это первый угол

180 - 62 = 118 градусов - это второй угол

б) один з його кутів у три рази...

3х+х = 180

4х = 180

х = 45 градусов - это первый угол

45*3 = 135 градусов - это вторрой угол

 

Лучший Ответ!
2013-01-14T15:12:22+00:00

1.Дано:

ABCD-ПАРАЛЕЛЛОГРАМ

КУТ А НА 56 ГРАДУСЫВ < НІЖ КУТ В

Знайти кити паралелограмма.

Розглянемо<a  і <в.Сумма куті прилеглих до одніеї сторони180 градусів.

Нехай   <a =х, а  <в=х+56. Сумма кутів прилеглих до одніеї сторони180 градусів. Складемо рівняння.

х+х+56=180

2х+56=180

2х=180-56

2х=124

х=124:2

х=62( <a )

 Х+56=62+56=118

  <a=   і<с( ABCD-ПАРАЛЕЛЛОГРАМ)

 <в =  і<d  ( ABCD-ПАРАЛЕЛЛОГРАМ)