можете сказать пословицы о времени или о часах на казахском , пожалуйста! а то мне на 15 января это надо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-14T13:18:50+00:00

Ақшалар - бітті құра-, уақыт - бітті кері алмаппын.
орыс мақал

Барлық жаманнан екі дәрі: бір - уақыт болады, сырт, на салмақты алтын, - үнсіздік.
франциялық мақал

Күт- - шаршамаппын, бол- б не ізде-.
орыс мақал

Не жөн сейсенбі үшін, емес ылғи пайдалану болады в сәрсенбіні.
польшалық мақал

Прошлое қоры-, бірақ біл- және жаңа.
тәжік мақал

Көрінген овощу өзінің уақытының.
орыс мақал

Жығыл- парақ күздің кірісін қайтарады.
жапондық мақал

Жаңа уақыт - жаңа әндер.
орыс мақал

Прошлого ал- ғана алауды - пепел обметай.
грек мақал

Өзге уақыт, өзге ауыртпалық.
орыс мақал

Қажет көп уақыт, чтобы шелковицы парағы жібекке деген айналды.
вьетнамдық мақал

Уәделі үш жыл күтеді.
орыс мақал

Жемістер в өзін уақытты жақсы.
осетин мақал

Еш ешқашан тәуір кеш.
орыс мақал

Туралы келешекте айт- - сайтандар күлгіз-.
жапондық мақал

2013-01-14T16:15:42+00:00

Ақшан жоғалса орны толар, уақыт жоғалтсан - кайтарымы толмас. 

Уақыт-емші

 

Жаңа уақыт- жаңа өлен