Рассказ на 10 - 15 предложений о Астане и президенте РК. Если можно с переводом.

2

Ответы и объяснения

2013-01-13T13:52:46+04:00

Астана үлкен қала.Астана Қазақстанның астанасы.Астанада бэйтерек бар.Мен Астанаға қыдырғым келеді.Менің әпкем астанадан киім сатып алып келеді.Мен Астанага осы жазда қыдырып барамын.Астанаға мен ұшақпен барамын.Астанаға үлкен кісі мен бармасаң адасып қаласын.Астана өте әсем қала

Лучший Ответ!
2013-01-13T14:25:23+04:00
Астана — бұл кең даладағы жай қала ғана емес, саяси ерік-жігер көрінісінің нышаны .  Астана шаңырағы әлі де болса биіктей түспек. Жаңа астананың келешегі бүтіндей XXI ғасырдың еншісінде жатыр.  Ал сол қаланы көркейте білгіен Қазақстанның еслбасшысы. Қазақстанның Тәуелсіздігінің алғашқы жетістігі  – халқы өз таңдауымен Президенті сайлады. Оған үлкен сенім артты, міндет жүктеді. Әбішұлы Назарбаев Нұрсұлтан ата – елге, барша әлемге танылған,  өмір еңбектің шытырман жолдарынан  өткен, шыңдалған,  болашақты көрегенділікпен саралап, болжай білетін азамат. өткенінің өзі  – көпке  үлгі болар  өмірбаян. Н.Ә.Назарбаев  Қазақстанды  әлемге танылған тәуелсіз мемлекетке айналдырды. Ел сенімі ақталды деген – осы.