Ответы и объяснения

2013-01-10T09:18:59+00:00

 

Рослина влітку:                 ТРОЯНДА

  Королевою літньої клумби я вважаю троянду.Ця прекрасна квітка розквітає,як символ краси,любові та ніжності.Вона має бархатисті пелюстки,які вранці покриваються росою.А ще стебло вкрите шипами наче застереження,що доторкатись до такої краси небезпечно.Листочки у неї темно-зеленого кольору.

                  Я дуже люблю троянди!!!!!!!!!!!!!

Лучший Ответ!
  • kosa
  • хорошист
2013-01-10T10:04:49+00:00

Дзвоник-це рослина з великими блакитними квітами. Цвітуть дзвоники в червні та липні. Розкішним  трав"яним килимом усміхається земля . Синіють у ньому ніжні келихи лісових дзвіночків. У кожній квіточці- маленькі молоточки. Повіяв легенький вітерець, торкнувся молоточок до пелюсточки, і полинув ніжний дзвін.