ребятки,помогите подобрать разные синонимы на украинском языке

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-09T19:14:38+04:00

хоробрий-сміливий, робота-праця, ходити — крокувати, марширувати , поспішати , плентатися ; стійкий — міцний, непохитний ; сміятися— реготати, хихикати;безжалісний — безсердечний , жорстокий; метелиця — хуртовина, завірюха, хуга; мати — ненька; солдат — боєць, воїн, армієць, ратник; бандит — грабіжник, розбійник; пахучий — запашний, духмяний, ароматний; дбати — клопотатися, піклуватися, турбуватися; бій — битва, січа.

2013-01-09T23:37:36+04:00

дiм - хата,будинок,оселя.

горизонт - обрiй,видноколо,небосхил,небозвiд,крайнебо.

говорити - казати,мовити,балакати.

побачити - угледiти,загледiти,узрiти.

клопiт - морока,турбота,тривога.