Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-01-04T09:37:27+00:00

Люди употребляют растения в пищу, из растений далают ткани, деревья используют как стройматериал. Растения впитывают углекислый газ, а выделяют кислород.

Растения служат людям.

 

 

2013-01-04T09:42:05+00:00

З давніх часів людина використовую природні властивості рослин. Рослини вживають у їжу, використовують як будівельний матеріал, як лікарські засоби, а також рослинами прикрашають помешкання та двори.