Мотоцикліст прозджає відстань між двома містами за 3,6 год з деякою швидкістю. За який час він проїдету ту саму відстань, якщо збільшить свою швидкість в 1,2 раза??

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-30T15:57:19+00:00



так як відстань і швидкість обернено-пропорційні, то

3,6/1,2=3 години

2012-12-30T16:07:21+00:00

ответ:3 часа

Потому что расстояние равно 3.6x

а скорость 1.2x, по формуле t=S/v

t=3.6x/1/2x=3