Як вказати функцію/формулу??

наприклад - СУММ це буде А1+А2

а як буде корінь, ділення віднімання статистика до квадрату і так далі тому подібне саме головне (суммм)

2

Ответы и объяснения

2012-12-30T18:33:07+00:00

=СУММ(А1+А2) -- складывает ячейки А1 и А2

=КОРЕНЬ(А1) -- берет корень значения из ячейки А1

=СТЕПЕНЬ(А1;2) -- Возводит значение из ячейки А1 в квадрат.

Лучший Ответ!
2012-12-30T19:54:19+00:00

Статистика:

  =МАКС(A1;A2;A3;)

  =МИН(A1;A2;A3;)

  =СРЕДН(A1;A2;A3;)

 

Математика:

  =ABS(A1) // модуль числа

  =КОРЕНЬ(A1)

  =СУММ(A1;A2)

  =ПРОИЗВЕД(A1;A2)