Задача 1...За 25 днів треба було виготовити 800 деталей, але кожного дня виготовляли понад план 8 деталей. За скільки днів був виконаний план?

Задача 2...Турист їхав 3 годинина автобусі зі швидкістю 45 км.год і 4 год на теплоході зі швидкістю 28 км.год. Яку відстань подолал турис?

2

Ответы и объяснения

2012-12-29T13:34:54+04:00



800:25=32(дет/день) - повинні виготовляти за планом

32+8=40(дет/день) - виготовляли

800:40=20(днів) 

 

45*3+28*4=247(км)

Лучший Ответ!
2012-12-29T13:38:59+04:00

1)800/25=32(детали)- за 1 день

2)32+8=40(детали) за 1 день не по плану

3) 800/40=20(дней)-выполнили всю работу

Ответ:за 20 дней

2 задача

1)45*3=135(км) - на автобусе

2)28*4=112(км)на теплоходе

3)135+112=247(км)- всего

Ответ:247 км.