Скласти діалог на будьяку тему але потрібно щоб було у кожного мінімум 10 реплік .

допоможіть будь ласка !

2

Ответы и объяснения

2012-12-25T17:00:09+00:00

- Привіт, Аліно!

- Привіт, Ілоно!

- Як ся маєш? Бачу, ти сьогодні гарно вбралася!

- Так, оцю синю курточку купила на розпродажу.

- Дай придивлюся. Так, вона тобі дуже пасує.

- Піди купи, там ще залишилися.

- Е, не можу. Я б її не придбала. Вибач, це, звичайно, мої вподобання.

- А чому б не придбала?

- Вона гарна, звичайно, але вже вийшла з моди. Бачиш, такий комірець був популярний торік, а тепер мода вже минула.

- А я за модою не гонюся. Мені досить, щоб річ мені пасувала та була зручна. Та ще недорога.

- Я так не можу. Я позаторішню моду не вдягну, я на вулицю не вийду.

- Мабуть, весь час купувати модні речі тобі обходиться в копієчку? Це ж доводиться переплачувати набагато більше справжньої ціни?

- Так, але що поробиш. Ось, дивися, придбала «писк моди». Сапожки від нового бренда. Така цяця!

- Гарні. Страшно спитати, скільки коштують.

- Нічого, я батька залучила до цієї справи. Ну, піду додому, передивлюся інтернет-магазини. Бо в мене капелюшок вже з моди виходить. Бувай!

- Бувай, Ілоно! Щасти тобі на нелегкому шляху моди.

Лучший Ответ!
2012-12-25T17:56:03+00:00

-Привіт, Наталко!

-Привіт Оленко! Як у тебе справи?

-В мене все добре а у тебе?

-А в мене прекрасно!!!

-Чому? В тебе якійсь новини?

- Так. Вчора мені подарували мої батьки маленького котика. Він такий гарнесенький. Сам він білесенький, з чорними вушками та рудою плямкою на вушці. Він такий добрий, йому тільки три місяці.

-Ого! Круто! А я вчора ходила до музею води.

-Зрозуміло. Скажи, а тобі сподобалося там тому, що ми збираємось піти на канікулах туди.

-Так. У цьому музеї дуже гарні єкспонати, і ще,коли, ти заходиш, то бачиш гарний фонтан.

-Та невже?

-Так. У цьому музеї навіть ліфт е. Слухай,ще вчора по телефону ти мені говорила, що Катерина з Ніною отримали 2 по  контрольній. Це правда?

-Так, спочатку мені було дуже їх жаль, але потім вони сильно вдарили мене.

- Вони тебе вдарили? І і за чого?

- Вони мене вдарили за те, що я товаришуала з Марусею і потім...Слухай, я не хочу згадувати цей випадок.

- Вибач будь-ласка.

-Та нічого.

- Слухай, що ми говоримо про погане? Давай краще підемо на ковзани. Як тобі така ідея?

-На ковзани? Мені дуже подобається ця ідея. Але я маю спитати у своєї матусі.

- Так, я про це навіть я не подумала. Давай так: зараз ми ідемо додому спитаємо своїх батьків дозволу, а потім подзвониму друг другові. Добре?

- Добре.

-Ну тоді до зустрічі? Ооойй до дзвінка.

- Так, тоді до дзвінка. Хехеех. Бувай

-Бувай