За 4 год 3 однакових трактори витратили 240 л пального. На скільки годин роботи вистачить 400л пального одному такому трактору.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-25T18:27:43+04:00



1)240:3=80 л витрачає один трактор за 4 години

2)80:4=20 л витрачає один трактор за 1 годину

3)400:20=20 годин 

============================================

2 спосіб

=================================

1)240:4=60л витрачають три трактора за 1 годину

2)60:3=20 л витрачає один трактор за 1 годину

3)400:20=20 годин

2012-12-25T20:00:17+04:00

 

1)240:4=60л витрачають три трактора за 1 годину

2)60:3=20 л витрачає один трактор за 1 годину

3)400:20=20 годин