Познач речення, у якому " не" з дієприкметниками пишеться разом..

а) (не)злиняні закучерявлені дуби стояли проти вітру і хурделиці.

б) шляхи мої (не)міряні, гори мої (не)важені, звірі мої (не)наджені, води мої (не)ношені.

в)(не)зоране вчасно поле не дасть хорошого врожаю.

г) Ще ніким (не)розбуджена молода сила дрімала у юнакові.

Познач речення, у якому дієприкметник виконує роль присудка.

а)сухе, стомлене її обличча раптом осяяла усмішка

б) двері були широко відчинені

в) в усіх кінцях ярмарку стоять вози, навантажені всіляким добром.

г) у малині лежав повержений з небес маленький ангел і плакав без сліз.

2

Ответы и объяснения

2012-12-24T17:19:25+00:00

1.а) незлиняні

б) немріяні,неважені,ненаджені.неношені

в) не зоране

г) не розбуджена

 

2. а

Лучший Ответ!
2012-12-24T18:22:24+00:00

А) незлиняні, бо нема пояснювального слова  Б).підмет - двері, присудок - були відчинені.

Відповіді Міри неправильні, не списуйте їх!