№1 Вибері рядок, усі слова якого є спільнокореневими: 1) Слово, словник, славний. 2) Тихий, тиша, стихнути. 3) Назва, назвою, назватися. №2 Вибери закинченя яке матимуть подані іменники в орудному відмінку Школа, країна, людина. 1)ЕЮ 2)ОЮ 3)ЄЮ

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-24T20:16:45+04:00

однокоренные слова № 3

окончания 2) ОЮ

 

 

2012-12-24T20:17:30+04:00

№1 в)

№2 2)

ролгрльргобдлообдолборпжрдпоршщлапщвколпиджвлиршавоипартп