Ответы и объяснения

2012-12-24T11:39:56+00:00

Біздің пікірімізше, «білім алу бағдарламасы» концепциясы DDI Орталық Азия  ұсынатын білім алудың кең және терең  мүмкіндіктерін толықтай айқындап бере алмайды.

Оның орнына біз «білім алу жолы» концепциясын қолдануды жөн көреміз. Біздің сабақтар білім алудың фасилитациясына, әр адам оқу ортасы, сертификация және мамандану сияқты үш элемент аясында өзіне ғана тән жолды қалыптастыра алатын білім алудың динамикалық үрдісін жасауға бағытталған

Лучший Ответ!
2012-12-24T15:18:05+00:00

                                                     Білім жолы

бұл сөз тіркесінің астарында көптеген мағына жатыр.Біз бірден түсінеміз яғни білім жолына түсу үшін шаршамай талмай оқу керек.Ең бастысы ерінбеу керек,алдыңа мақсат қойып соған жете білу керек.Біз әрқашан білімді адам жерде қалмайды деген сөздерді естиміз,шынында да .Мысалға менің білім жолым мынадай мен мектепті бітірем,онан соңуниверситетті,онан соң магистратураныдегендей.Әрбір адамның білім жолы оның таңдаған мамандығына,ол адамның еңбекқорлығы мен талпынысына қарай өрбиді.