Ответы и объяснения

2012-12-21T12:16:57+04:00



Вставними називаються такі слова або сполучення слів,якими мовець виражає своє ставлення до того,про кого чи про що він повідомляє.

На письмі вставні слова виділяють комой, а якщо в середені слова-до з обох сторін.

Дійсно,звичайно,безумовно,без сумніву,здається,кажуть,бувало,по-перше,зверніть увагу,вибачте і т.д.-вставні слова

В реченні

вставне слово(,)________.

________(,)вставне слово.

________(,)вставне слово(,)_______.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лучший Ответ!
2012-12-21T13:04:42+04:00

Вставні слова з обох боків виділяють комами, виражають особисте ставлення мовця до свого висловлювання, виражають задоволення чи незадоволення мовця, вказують на джерело повідомлення. привертають увагу, виражаютьь упевненість, та навпаки мовця