помогите найти колядку или щедривку на укр.лит. для 6 класс.помогите PLIZZZ

2

Ответы и объяснения

2012-12-18T22:03:10+04:00

Щедрівка

Післала нас мати в село щедрувати, 
А батько сварився, щоб я не барилась. 
А мати казала, щоб Ви дали сала. 
Виносьте книш, бо пущу в хату миш! 
Виносьте ковбасу, бо хату рознесу! 
Дайте ще й кишку - з’їм у затишку. 
Дайте, дядьку, п’ятака, 
А Ви, тітко, гроші, 
Та й будьте хороші!

Лучший Ответ!
2012-12-18T22:17:57+04:00

Коляда, коляда,
Дай, дядьку, пирога!
Як не даси пирога,
Візьму вола за рога,
Та виведу на моріг,
Та виломлю правий ріг.
У ріг буду трубити,
Волом буду робити,
Хвостом буду поганять
Та на гречку орать.
Добривечір!