Ответы и объяснения

2012-12-17T23:17:57+04:00

Прислів'я :«Добре ім'я краще за багатство» говорить само за себе – ніяке багатство не може бути краще за добре ім'я людини. А добре ім'я людини – це її добрі справи, вчинки .

Лучший Ответ!
2012-12-17T23:21:17+04:00

"Добре ім'я - найкраще багатство"  - воно означає, що коли у людини добре ім'я, їй дуже пощастило. Але це ще не все. Якщо твоє ім'я красиве, ще не означає що ти найкращий. Щоб бути найкращим потрібно бути розумним, і не заплямовувати своє ім'я.