Сплав складается з міді,олова і сурми,взятих у відношенні 1:2:2.Знайдіть масу сплаву,якщо він містить 2,8 кг олова.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-16T20:35:41+00:00



2.8кг=2800г

1)2800:2=1400г(1.4кг)-одна часть.

2)1400+2800+2800=7000г(7кг)-масса сплава.

2012-12-16T22:30:50+00:00



2800 +  2800 =5600 гр. - масса олова и сурьмы.

2800 : 2 = 1400 гр. - масса меди.

5600 + 1400 = 7000 гр. - масса сплава

ответ - масса сплава 7 кг.