Розмістить наведені прізвища та поняття у три колонки: Володимир Великий, Володимир Мономах, Ярослав Мудрий, Десятинна церква, «Руська Правда», «Повчання дітям», перші монети, розгром печенігів, Золоті ворота.


2

Ответы и объяснения

2012-12-15T22:08:36+04:00

Князі на Русі В.Великий,В.Мономах,Я.Мудрый.

Статті Руська правда,повчання дітям.

Меморіали Золоті ворота

Досягнення Перші монети

 

 

Лучший Ответ!
2012-12-15T22:10:33+04:00

В.ВЕЛИКИЙ: Десятинна церква, перші монети.

МОНОМАХ :  "Повчання дітям".

Я.МУДРИЙ: "Руська првда", Золоті ворота