Твір на тему РОДИНА ЦЕ КОРАБЕЛЬ ЩО НЕСЕ ЛЮДИНУ ЧЕРЕЗ БУРХЛИВЕ ЖИТТЄВЕ МОРЕ........підкиньте пару речень....плз_)))))

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-15T15:27:45+00:00



Родина, сім'я. Ці слова найголовніше в житті людини. З родини в людей починається життя. Дехто не має родини, і мені дуже шкода дітей сиріт. В сім'ї тебе завжди підтримують і поважають. Спочатку ти ходиш в дитячий садочок, потім в школу, ліцей, інститут, колідж тощо. Батьки завжди піклуються про тебе. Тебе ніколи не відштовхували, а тільки призивали. Батьки піклуються про тебе, як про себе. Вони готові віддати за тебе,  своє життя. Цінуй родину, своїх батьків, сестер, братів, бо родина, як корабель що несе тебе через життя.

2012-12-15T15:45:13+00:00



Кажуть: «Щасливими не народжуються, ними стають». І вирішальну роль у цьому відіграє сім'я.
Здавна відомо, що родина — то невичерпне джерело наснаги, любові та терпіння.
Значення сім'ї неоціненне. наші батьки - особистий приклад; підтримка і опора; а головне - любов і тепіння.