Прямокутний паралелепіпед і куб мають рівні площі поверхні.Довжина паралелепіпеда -18см ,що у 2 рази більше ,ніж його ширина ,і на 8 см більше ,ніж його висота. Знайдіть ребро куба

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Boatswain
  • почетный грамотей
2012-12-14T14:06:12+00:00

ширина = 18:2= 9 см

высота = 18-8 = 10 см

 

S пар = 2 ( ab+ac+bc) = 2(18*9+18*10+9*10) = 2(162+180+90) = 2*432=864 кв см

 

S куб = 6*d*d=6d^2 

6d^2=864

d^2=864/6=144

d=12 cm

2012-12-14T15:50:07+00:00

решение ниже на 100% правильно, поэтому я не буду писать тебе его еще раз