Довжина саду 40 м, а ширина- на 16 м менша. 1/3 саду займають яблуні, а решту - інші фруктові дурува. Яку площу займають інші фруктові дерева?

2

Ответы и объяснения

2012-12-14T16:54:35+04:00

Ширина сада 40-16=24м

Площадь сада = 40*24= 960м

 

 2/3 фруктовые деревья

Фруктовые деревья -  960*2/3=640м

 

 

Лучший Ответ!
2012-12-14T16:56:47+04:00

40 - 16 = 24 (м) - ширина саду.

40 х 24 = 960 (м2) - площа саду.

960 : 3 = 320 (м2) - площа зайняли яблуні.

960 - 320 = 640 (м2) -  займають інші фруктові дерева.

 

Помітьте як "Кращий відповідь" отримай пункти.