Ответы и объяснения

2012-12-13T19:40:05+00:00

с - твердий приголосний, к - твердий приголосний, л - твердий приголосний, а - голосний, на який падає наголос, с - твердий приголосний, т - твердий приголосний, и - голосний. (тверді приголосні підкреслюємо 1 рискою) 7 букв,  7 звуків

Лучший Ответ!
2012-12-13T21:19:05+00:00

с-приголосний твердий,к-приголосний твердий,л-приголосний твердий,а-голсний наголошений,с-приголосний твердий,т-приголосний твердий,и- голосний.7букв,7 звуків,2 склади.