как у родителей дела , как дела,чем занимаетесь , как погода , заболела,у нас холодно, в меня уколы кучами тычкаю помереть можно она ещё такие болючие , а на море еще купаться можно , мне нужны эти слова на украинском языке , прошу только в строгой последовательности как я вам написала ,плз

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-13T02:08:19+04:00

як справи у ваших батьків?як справи? чим займаєтесь? яка погода? захворіла, у нас зимно, мені кучу уколів роблять,вмерти можно.вони ж ще такі болючі. а на морі ще й купатися можно, 

  • Участник Знаний
2012-12-13T02:14:59+04:00

як у батьків справи, як справи, чим займаетесь, як погода, захворіла, в нас холодно,в мене уколи купами тычкают померти можна вона ще такі болючі, а на морі ще купатися можна, мені потрібні ці слова на український мові, прошу тільки в строгій послідоватільності як я вам написала, плз