розтавити розділові знаки:

я бачив квітучі далини скелясті альпійскі хребти морські бірюзові глибини далекі заморські порти

2

Ответы и объяснения

2012-12-11T20:48:58+00:00

Я бачив: квітучи далини; скелясті, альпійські хребти; морські,  бірюзові глибини; далекі, заморські порти.

Лучший Ответ!
2012-12-11T20:50:47+00:00

Я бачив квітучі долини, скелясті альпійськи хребти, морські бірюзові глибини, далекі заморські порти