У швейній майстерні було 54 м тканини. 3 18 м тканини пошили дитячі куртки, а з решти плащі для дорослих. На кожний плащ витрачали по 4 м тканини. Скільки плащів пошили?

2

Ответы и объяснения

2012-12-11T20:04:44+04:00

дізнаємось перше скільки тканини припало на плащі

54-18=36м

дізнаємось скільки плащів

36/4=9

відповідь 9 плащів

Лучший Ответ!
2012-12-11T20:05:07+04:00

54-18=36 м тканини пішло на плащі

36/4=9 плащів пошили