нужно составить рассказ на тему "Астана" на казахском языке(не сложный)

2

Ответы и объяснения

2012-12-11T10:04:46+04:00

Астана каласы - Казакстан Республиканын елордасы.Ол оте адеми коркем кала,мен оны катты суйемын. Астанада әр түрли кинотеатрлар,театрлар ,саябақтар, Бәйтерек монументі бар

Лучший Ответ!
2012-12-11T10:09:00+04:00

Тәуелсіз Қазақстанның бас қаласы-Астана.Ол Есіл өзенінің бойында Сарыарқа жерінде орналасқан.

Аз уақыттың ішінде қала танымастай өзгерді.Есіл өзенінің бойында Елбасы Резиденциясы,Парламент үйі,қонақ үйі,Жастар сарайы ,көп қабатты тұрғын үйлер бой көтерді.Қаланың ортасында 5 жұлдызды "Алатау"қонақ үйі салынды.

 Қала тұрғындарының саны 518 мың адам.

 Астана -болашағы үлкен қала.