Напишіть твір-роздум на тему: "За морем може й тепліше та вдома веселіше." Помогите, пожалуйста! Нужно сейчас!

2

Ответы и объяснения

2012-12-10T19:15:33+00:00

Якщо спитати у людини про щасливі часи у ії житті, то багато чого можно розповісти. Але не кожна людина буде казати, що ій гарно  там де нема близьких  для неї людей, ії родини. Як би ти не хотів, але твоя родина, твої друзі це назавжди останеться в твоєму серці. Якщо подумати про те, що ти гарно відпочиваєшь десь далеко за морем, де тобі дуже тепло, всеодно це буде продовжуватися декілька днів, чи неділь, але ж всеодно бажання побачити своїх рідних та близьких людей буде великим.Тому і кажуть таке прислівїя: За морем може і тепліше, та вдома веселіше.

Лучший Ответ!
2012-12-10T21:29:21+00:00

дім- це твоя батьківщина, друга матір, яку не вибирають...і як би не бул доре за морем всеодно ти прагнеш повернутися в рідний край, адже там залишились твої рідні, друзі, твоя душа. історія твого народу, а  це все неможливо проміняти....

 

можливо. ти й знайдеш своє щастя за кордоном, як прагне більшість наших співвітчизників, але чи буде то справжнім щастям???чи не буде то зрадою рідної землі, землі, де ми народились, де зростала наша матір, батько, де героїчно боролись наші співвітчизники задля незалежності та щасливого майбутнього...

 

і перед тим як тікати за кордон і скаржитись на нещасне життя в Україні. потрібн спитати себе :"Що ми зробили для щасливого майбутнього в нашій країні???"