пояснити значення ціх дійових осіб:

Торохтій

Пустомеля

Патякало

Балакуха

Талалай

Зразок: Базіка - балакун, той хто багато говорить.

будь ласка, допоможіть

2

Ответы и объяснения

2012-12-10T22:56:58+04:00

торохтий-торохтить),пустомеля-незнаю,патякало-багато балакае,балакуха-любить балакати,талалай незнаю((а кстате мі ето в етом класе учили я 4 клас)

Лучший Ответ!
2012-12-10T22:58:52+04:00

торохтій- гомоніти, тобто, той хто гомонить.

Пустомеля - пустослов, або та людина, яка говорить без смислу чи говорить дурниці.

Патякало - людина, яка розносить плітки або просто багато говорить. так би мовити має "довгий язик"

балакуха - це синонім до слова патякало. також людина, яка багато говорить.

талалай -той, хто багато беззмістовно говорить.