Велосипедист, рухаючись зі швидкістю 12 км/год, проїхав відстань між двома містами за 5 год. Повертаючись він проїхав ту саму відстань за 6 год. З якою швидкістю їхав велосипедист, повертаючись назад?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-10T21:33:51+04:00



1)12*5=60 км відстань між містами

1)60:6=10 км/год швидкість повертаючись назад

===================================

2012-12-10T23:20:32+04:00

За п"ять годин велосипедист проїхав 5*12=60 км, тоді повертаючись назад він їхав зі швидкістю 60:6=10 км/год.