Переведите: Мы с мамой живем вдвоем. Она очень красивая и добрая женщина, зовут ее Ольга. она высокая с короткими коричневыми волосами. Мама очень вежливая, общительная, и приветливая. У нее большое серце. Я с мамой днлюсь всеми своими секретами, она мой лучший друг. Я ее очень сильно люблю

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-10T16:27:02+00:00

мен анаммен тұрамын Ол өте адемі жақсы әйел оның аты Ольга Бойы ұзын қыска қоныр шашымен Менің анам  жақсы әр адамның тілін алып кетеді Оның журегі асыл Мен анама өзімні кұпияларымды айтамың ол менің жақсы досым Мен оны катты жаксы көремін((( точки поставь перед большими буквами. ))) не сомневайся я правильно перевела не забудь поблагодарить готова ещё помочь обращайтесь!

2012-12-10T16:27:34+00:00

Біз шешем екеулеп тұрамыз. Ол өте әдемі және ізгі әйел, оның Ольгасының шақыртады. ол қысқа қоңыр шаштармен биік. Жатырқамайтын мама өте сыпайы, қарамастан және ашық-жарқын. Бас оның үлкен серце. Мен днлюсь мамасымен барлық өзінің тілдерінің, ол менің алды досым. Мен оны өте өлердей сүйемін