Ответы и объяснения

2012-12-10T20:20:21+04:00

Дорогий, дідусь!

Ми приїдемо до тебе на вихідні.Та привеземо тобі ліки.

Як у тебе справи?У нас добре.До Побачення,дідусь!

 

Лучший Ответ!
2012-12-10T20:42:24+04:00

Дорогий дідусю! Вітаю тебе з Новим роком!

Бажаю успіхів у роботі та щоб у новорічну ніч рибка сама чіплялася вам на гачок.

                                                     З найкращими побажаннями ваш внук (онука) ....