ластівка пролетіла 120 км зі швидкістю 60 км/год. Скільки км пролетить за такий же час шпак, якщо буде летіти з швидкістю 40 км/год?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-10T15:27:10+00:00

120:60=2(г) летіла ластівка;
2х40=80(км)
Відповідь: 80 км пролетить за такий же час шпак, якщо буде летіти з швидкістю 40 км/год

  • Участник Знаний
2012-12-10T15:28:00+00:00

120:60=2год. - летіла ластівка

40х2=80км. - шлях шпака