Визначте типи запропонованих хімічних реакцій.Розтавте по необхідності коефіцієнти:

а)NaOH + H3PO4 –>Na3PO4 + H2O

б)AC + O2 –> AC2O3

в)CaO _ Hcl –> CaCl2 + H2O

г)PCl5 –> PCl3 + Cl2

2

Ответы и объяснения

2012-12-08T10:44:02+00:00

а) 6NaOH + 2H3PO4 –>2Na3PO4 +3 H2O- обмен

б)4AC + 3O2 –> 2AC2O3 -соединение

в)CaO _ 2Hcl –> CaCl2 + H2O-обмен

г)PCl5 –> PCl3 + Cl2-разложение

Лучший Ответ!
2012-12-08T10:47:28+00:00



 6NaOH + 2H_3PO_4=2Na_3PO_4 + 3H_2O -обміну

4Al + 3O2= 2Al_2O_3 - сполучення

 CaO+2HCl=CaCl_2 + H_2O - обміну

 PCl_5=PCl_3 + Cl_2 - розкладу