Три ділянки займають 833 га. Площа другої ділянки становить 2/5 першої, а площа третьої ділянки на 17 га більша, ніж площа першої. Яка площа кожної ділянки?

2

Ответы и объяснения

2012-12-06T23:59:01+04:00

х-площадь первой делянки

2/5х-площадь второй

х+17-площадь третьей

х+2/5х+(х+17)=833

надеюсь, что простое это уравнение Вы решите сами)) 

Лучший Ответ!
2012-12-07T00:03:24+04:00



перша ділянка х

друга ділянка 2/5х=0,4х

третя ділянка х+17

всього 833 кв м

складемо рівняння

х+0,4х+х+17=833

2,4х=833-17

2,4х=816

х=816:2,4

х=340 кв м площа першої ділянки

340*0,4=136 кв м площа другої ділянки

340+17=357 кв м площа третьої ділянки

===============================