помогите!!!! Відомо,що мама має 1 групу крові, її дочка має 3, а два сини мають 2 групу крові. Яку групу крові має батько дітей?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-06T22:30:14+04:00

Мама має 1 (0) групу крові, генотип І0І0

Дочка має 3 (В) групу крові, генотип ІВІ0 (бо мати має 1 гр.крові)

Сини мають 2(А) групу крові, генотип ІАІ0 (бо мати має 1 гр.крові)

Для того, щоб діти, мати яких має 1 групу крові, мали дві різні групи крові, батько повинен мати 4 (АВ) групу крові (генотип ІАІВ)

     ІА     ІВ

І0 ІАІ0  ІВІ0

І0 ІАІ0  ІВІ0

 

2012-12-06T23:24:32+04:00