Вставним словом ускладнено речення(розділові знаки пропущено) : А) Хай у мріях проте людина може літати як птах! Б)Може то птахи приносять на своїх крилах весну?

2

Ответы и объяснения

2012-12-06T16:53:59+00:00

 Вставним словом ускладнено речення(розділові знаки пропущено) : А) Хай у мріях проте людина може літати як птах! Б)Може то птахи приносять на своїх крилах весну?

 

а) проте

б) може то

 

 

 

 

Лучший Ответ!
2012-12-06T20:34:01+00:00



 А) Хай у мріях ,проте людина може літати ,як птах! Б)Може, то птахи приносять на своїх крилах весну?