Вiдстань мiж селами Вишневе i Яблуневе дорiвнюэ 30 км .З цих сiл одночасно в одному напрямi вирушили козаки Сiрошапка i Чорновус .Чорновус скакав на конi зi швидкiстю 9 км/год i через 6 год пiсля початку руху наздогнав Сiрошапку ,який iшов пiшки .З якою швидкiстю йшов Сiрошапка ?

2

Ответы и объяснения

2012-12-05T23:09:11+04:00



1)9*6=54 км проскакав Чорновус

2)54-30=24 км пройшов Сірошапка

3)24:6=4 км/год швидкысть Сірошапки

==================================================

Лучший Ответ!
  • vvkh
  • главный мозг
2012-12-06T03:42:13+04:00



х - скорость Сiрошапка

9-х- скорость сближения Чорновуса и Сiрошапка

по условию

(9-х)*6=30

9-х=5

х=9-5=4 км/ч скорость Сiрошапка