Перевидите пожалуйста на казахский..

«Хан Шатыр» (в переводе с казахского на русский «Хан шатёр») — крупный торгово-развлекательный центр в столице Казахстана Астане. Открыт 6 июля 2010 года. Является самым большим шатром в мире[1]. Оригинальная архитектура центра — здание представляет собой гигантский прозрачный шатер. Общая площадь Хан Шатыра — 127 тысяч квадратных метров. В помещении размещены рознично-торговые и развлекательные комплексы. В том числе супермаркет, семейный парк, кафе и рестораны, кинотеатры, спортивные залы, аквапарк с искусственным пляжем и бассейны с эффектом волн, служебные и офисные помещения, паркинг на 700 мест и многое другое. Главная изюминка Хан Шатыра – пляжный курорт с тропическим климатом, растениями и температурой +35 градусов круглый год. Песчаные пляжи курорта оснащены системой отопления, которая создает ощущение настоящего пляжа, а песок привезен из Мальдив. Архитектором сооружения является Норман Фостер. Здание представляет собой гигантский шатер высотой 150 м (шпиль), сконструированный из сети стальных вант, на которых закреплено прозрачное полимерное покрытие ETFE. Благодаря особому химическому составу, он защищает внутреннее пространство комплекса от резких температурных перепадов и создает комфортный микроклимат внутри комплекса. Хан Шатыр вошел в десятку лучших мировых экозданий по версии журнала Forbes Style, став единственным зданием со всего пространства СНГ, которое журнал счел возможным включить в свой хит-парад.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-04T15:23:35+00:00

"Хан Шатыр"(аудармада на қазақтан орыс "Хан шатырт") - Қазақстанның Астана астанасында ірі сауда-алдарқат- орталық. Ашық 2010 жылдың 6 шілдесінің. Ең үлкен шатыртпен арада әлемде болып табылады[1]. Орталықтың төл сәулеті - ғимарат собой аса ірінің мөлдір шатыртын ұсынады. Ортақ аудан хан Шатыра - 127 мыңдаған шаршының метрінің. Бөлмеде даналап-сауда және алдарқат- кешендер орналастыр-. Соның ішінде супермаркет, отбасылық саябақ, дәмхана және мейрамханалар, кинотеатрлар, спорт қонақ бөлмелер, жасанды жағажаймен аквапарк және бассейндер толқынның нәтижесімен, қызмет және кеңсе бөлмелер, паркинг на 700 жерлер және многое сырт. Басты изюминка Хан Шатыра - мен тропикалық ахуалмен, өсімдіктермен және 35 градустың қызуымен +домалақ жыл жағажайдың курортының. Курорттың шағылды жағажайлары осы жағажайдың түйсігін жаса- отопления жүйесінің жасақты, ал құм Мальдив деген әкеліп бер-. Ғимараттың сәулетшісінің Норман Фостер болып табылады. Ғимарат собой аса ірінің шатыртын биіктікпен м(шатырұш) 150 ұсынады, қарамастан

2012-12-04T16:05:12+00:00

(күрке қазақ орыс ханына аудармада) хан Шатыр - Астана Қазақстан басқаласындағы iрi сауда - қалжыңбастан орталығы. 2010 жылдың 6 шiлдесi ашылған. [1 ] әлемде күрке ең үлкен болып табылады. Орталықтың бiртума архитектурасы - ғимарат аса зор мөлдiр күрке болады. Хан Шатыра жалпы аудан - 127 мың квадрат метрлерi. Бөлшек - саудалық және қалжыңбастан кешендерi баспанаға орналастырған. 700 орындарға супермаркет, отбасылық бақ, дәмхана және мейрамханалар, кинотеатрлар, спорт залдар, жасанды жағажайы бар аквапарк және толқындардың эффектi бар хауызы, қызметтiк және кеңсе бөлмелерi, паркингi соның iшiнде және көп басқа. Хан Шатыра бас қызығы - тропиялық ауа райы бар жағажайлық курорт, өсiмдiктермен және жыл бойының градустарының +35тiң температурасымен. Курорттың жағажайлары Песчаныйлар осы жағажайдың сезiнуiн құратын жылытуды жүйемен құм Мальдивтен әкелген жабдықталған. Ғимараттар сәулетшi норман Фостер болып табылады. Ғимарат (сүйiр қада ) 150 моларды биiктiкпен құрастырған аса зор күрке болады