Валентин подарував Валентині троянди і орхідеї, причому орхідей було в4 рази менше, ніж троянд. Скільки троянд подарував Валентин, якщо відомо, що їх було на 51 більше, ніж, орхідей?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-12-02T13:58:12+00:00

х -  було  орхідей

4х - було  троянд

4х-х=51

3х=51

х=17 - було  орхідей

17*4=68 - було  троянд.

Помогла? Поблагодари!

2012-12-02T14:02:12+00:00

х-  орхідеї

4х- троянд.

4х-х=51

3х=51

х=51:3

х=17 орхідеї

17*4=68троянд подарував Валентин