Прочитай. Спиши слова і підкресли букви, що позначають парні дзвінкі і глухі приголосні.

дичка- тичка

балка- палка

дядько- тітка

зірка- сітка

гедзь- палець

діжка- дошка

дзвін- цвіт

сиджу- кричу

ганок- каток

сніг- сміх

2

Ответы и объяснения

2012-11-29T08:23:03+00:00

дичка-   тичка

балка-    палка

дядько-  тітка

зірка-    сітка

гедзь-   палець

діжка-   дошка

дзвін-    цвіт

сиджу-  кричу

ганок-   каток

сніг-      сміх

Лучший Ответ!
2012-11-29T08:25:28+00:00

1)д-т    дичка-   тичка

2)б-п     балка-    палка

3)д-т     дядько-  тітка

4)з-с      зірка-    сітка

5)дз-ц     гедзь-   палець

6)ж-ш     діжка-   дошка

7)дз-ц    дзвін-    цвіт

8)дж-ч     сиджу-  кричу

9)г-к     ганок-   каток

10)г-х     сніг-      сміх