одне з двох чисел учетверо перевищує інше а їх різниця дорівнює 12345. які це числа?

2

Ответы и объяснения

2012-11-29T01:07:00+04:00



1часть-меньшее число.

4части-большее число.

1)4-1=3части-всего.

2)12345:3=4115-меньшее число.

3)4115*4=16460-большее число.

ПРОВЕРКА: 16460-4115=12345.

Лучший Ответ!
  • ali79
  • главный мозг
2012-11-29T01:13:53+04:00



х-одно число

4х-второе число

4х-х=12345

3х=12345

х=12345:3

х=4115 первое число

4115*4=16460 второе число

 

16460-4115=12345